Apr 23, 2010

P094 Hulu Selangor...

Minggu ini saya pergi ke Serendah kawasan Pilihan Raya Kecil P094 Hulu Selangor yang dihadiri oleh Mantan Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad...Ramai yang hadir di ceramah ini, memang tak dapat disangkal lagi pengaruh Tun memang kuat..Pemimpin lain yang hadir diantaranya ialah Dr Koh Tsu Koon dan Shahidan Kassim...Koh Tsu Koon ada cakap masa ceramah ini..Undi untuk 1Malaysia demi Wawasan 2020 dan Undilahh Tun Mahathir Undi untuk Barisan Nasional..Wahhhh bukan main mengampu memuji tinggi lagi si Koh Tsu Koon kepada Tun...hehehee...Saranan saya kepada pengundi-pengundi di Hulu Selangor...undilah kerana parti, undilah kerana Agama,Bangsa dan Negara....UNDILAH BARISAN NASIONAL!!!..


Tu diaaa rakyat yang hadir pada ceramah Tun di Serendah...Saya rasa ceramah PKR takda sampai penuh macam ini..heheee..


A Living Legend...TUN DR MAHATHIR MOHAMAD adalah pemimpin yang terbaik yang pernah saya saksikan dalam hidup saya...HIDUP TUN!!!!

No comments: